上一次我講要保濕先是肌膚變好既第一 步,但是保濕既工作不只是補水,鎖住水分和營養先是最重要既一步.我曾經試過不斷補水但是皮膚仍然乾燥脫皮,就是因為無做好鎖水呢一個好重要既步驟,令水 分急速流失.混合性皮膚既我,在選擇面霜來鎖水時都會挑選質地比較清爽,但有時候太清爽又會失去了一部份既鎖水能力.所以要

選擇又要保濕但同時又要鎖緊水份,質感又要清爽,又想提升儲水力既面霜,咁樣聽起來是不是好多要求呢?


哈 哈無辦法,女人就是愛美所以對護膚品既要求是特別多,但是我所講既要求都是混合性肌膚最想要找到既完美面霜,我找過好多一是太滋潤唔敢搽太多,就是太清爽 用完仲係缺水,直至我遇上左Pond's既水潤盈澤系列既持久透潤保濕霜,它到底又可不可以滿足我既高要求呢?我們一起去睇睇它.


持久透潤保濕霜小介紹:

全新旁氏持久透潤保濕水霜蘊含絲蘭精華並結合創新水活能因子,瞬間滲透釋放豐沛水分,更能從肌底提升肌膚儲水力,深徹修護並強化肌膚天然保濕屏障,令水分精華持久緊鎖.水感呵護,肌膚全天飽滿豐盈,縱情綻放水潤光采!

特點:

瞬間釋放豐沛水動力,即刻潤澤每吋肌膚

由內提升肌膚儲水力,強化肌膚天然保濕屏障,長效鎖水

給予肌膚持久盈潤,清爽易吸收

乾性至中性肌膚特別推薦使用


這一款面霜都是有添加絲蘭精華,相信有看我既上一篇Pond's特輯文既朋友們都會看到絲蘭精華既介紹,所以我就不再作多介紹,有興趣既就去睇睇吧!


持久透潤保濕霜50ml


包裝同樣既都是天然既藍色


樽蓋以藍色加白色為主色,很有透明感


整個樽身既設計都很特別跟平常既好不同,好有立體感


打開第一層蓋,仲有第二層蓋保護,確保衛生


顏色是純淨既白色,只有一股清新既氣味,聞起來很舒服!質地睇起來比較杰身,所以用量不使太多,輕輕五點就可以足夠全面使用


但一推開後發現質感十分清爽不黏膩,薄薄既一層已經可以鎖住水分同營養.


用 後感:雖然話是特別推薦乾性至中性肌膚使用,但是對混合性偏乾既我在使用左一星期以上,我認為不管是妝前或是夜間使用都是很適合,一覺睡醒肌膚很柔滑,而 且又有水分滿滿既個種光澤感,日間用量可以再少d可以保持妝容持久貼服,水分直入肌底好快吸收,完全不會黏手要保濕就要補水加儲水跟鎖水三大功能一起合 作,用後真係會感覺到水分乖乖地留係肌底層,不再容易感到水分輕易流失要保持水潤很容易啦!


這次產品是由Pond's提供!





 

arrow
arrow

    Elaine時尚生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()