以前很少去留意有關眼唇卸妝既產品,但是自從有用眼唇既化妝產品後,專用既卸妝液就變成是每天要用的卸妝產品之一.上次有朋友問我有無比較價錢大眾化既眼唇卸 妝液可以推介一下,因為我上次介紹過Guerlain家既眼唇卸妝液比較貴一點,朋友們當然想要多些選擇無問題,我最近有心水品牌推介價錢平好多但是最重 要既是功效一樣出奇地好,又可以有好效果但是荷包可以減輕負擔,何樂而不為呢?想知道有幾好一齊睇落去啦!


Pond's 深層潔淨眼唇卸妝液 120ml


樽身都是以藍白色為主色設計,貫切一向Pond's的作風.


仔細一看,原來是分上下兩層概念很特別.


使用方法:

使用前上下搖勻卸妝液,配合化妝棉.

卸除眼妝:
閉上眼睛敷大約5秒就可以抺走眼部彩妝

卸除唇妝:
閉上嘴唇就可以抺走彩妝.


示範時間又到啦,眼妝和唇妝我分開來卸妝,睇睇成效點樣.


由於我選用既睫毛液是可用溫水卸除,所以做不到示範但是可以用眼影,眼線來作測試.


用前是分開兩層,很清楚睇到.


搖勻後是藍色,顏色好美.


手上搽左不同顏色既眼影同眼線.


倒落化妝棉,是透明既顏色.


敷一陣大約5秒鐘,眼妝都卸除乾淨啦.


唇妝有唇膏同唇彩,比較乾身.


只是輕輕一抺,就抺得乾乾淨淨啦!


用後感:眼唇卸妝液既乾淨度令我好滿意,上眼又無不適既感覺,而且又快又乾淨是我既最大要求.卸除眼妝和唇妝既時間大大縮短,節省時間是變靚既其中一個方法.以後又可以多一個選擇.


這次產品是由Pond's提供!


喜歡這篇文章的幫我推廌一下吧,加入我的粉絲團會有更多一手資料,最近在舉行送禮小行動^^
粉絲團:
https://www.facebook.com/elaine1988112


 

arrow
arrow

    Elaine時尚生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()