白麝香是咩?
我都是第一次聽.我講緊既係美肌之誌----白麝香護膚系列,白麝香係有獨特既香氣,原來白麝香仲有一個小故事,我覺得幾好所以同大家分享一下.

白麝香小故事
天使的眼淚
海倫是希臘世界最美麗的女人,也是宙斯的女兒.她親眼目睹戰爭死傷無數,難過的流下眼淚,傳說這眼淚有著一種難以抗拒的氣味,讓大家更對海倫深深著迷,這氣味就是白麝香.



好啦,故事講完啦要番主題啦,今次同美肌之誌合作可以試白麝香護膚系列全部四個產品,今次我先同大家分享兩個產品既用後感,一齊睇落去啦!

白麝香溫和亮白去角質凝膠


包裝是以紫色的花來作主題,好靚呀!


有100ml既容量,用多都不心痛啦!


有寫明生產日期同有效期,比較貼心.


小介紹:

天然去角質,回復平滑肌.

掃 除暗沉老廢角質,回歸極淨平滑肌膚,萃取多種天然精華,透過輕拭按摩自然代謝肌膚老廢角質,溫和可天天使用.含豐富天然的植物精華,維他命C,胺基酸及多 種抗老化抗氧化成分,具柔潤肌膚,保濕嫩白等功效.可調理皮膚角質層,溫和袪除表皮老廢角質,有效安撫肌膚並達到舒緩作用,使肌膚柔滑細膩.

產品功效:
1   清除老廢角質堆積
2  改善毛孔阻塞現象
3   改善黑頭,白頭粉刺
4  居家煥膚,溫和不刺激
5 肌膚白淨細緻,維持肌膚光澤
6   提高肌膚透明感&柔嫩感
7 促進後續保養品的吸收

其實最吸引我的成分是有三大植物成分,感覺是天然的.究竟有邊三樣既成分,他們是有咩功效呢?

蘆薈萃取液:有舒緩既作用
小米草萃取:有保濕同抗老化既功效
白柳書皮萃取液:去除老化角質



開啟前有密封設計,保持衛生!


要擠出適合分量都好容易


是白色既透明質地,無咩香味只有淡淡的花香味.


使用方法好簡單,只要按摩到起有屑狀出來就可以洗走.
輕輕擦一下就已經好快有屑狀出黎啦!


用前皮膚明顯比較暗啞


用後睇出皮膚比較白晢

用 完又有一道光澤感走出來,真是好有透明感.而且用完皮膚特別滑,因為去完角質後膚色自然變得亮白迷人,而且我覺得不單面部皮膚使用,我都會在身體其他部位 使用.它們都可以一齊受惠,而且用完又不會乾更加可以盡情吸收隨後護膚品既營養,一星期用一至兩次就夠啦!去角質既產品我一向都有用開,但是咁方便既產品 都是第一次用,只要輕輕打圈按摩舊角質就可以走出來,皮膚即時睇到功效,點忙都要去角質!


白麝香雙效清透美容液


包裝當然都是紫色既花


有150ml既容量

小介紹:

雙效2合1 ,清爽無負擔

雙效2合1 ,水潤清爽無負擔,肌膚晶亮透白,鎖住水分同時平衡油脂,重現晶亮無暇的肌膚光澤.深層滋養並活化膚質,使肌膚水嫩柔滑細緻如絲綢般,給予肌膚光澤及保濕作用,強化補充肌膚流失的養分,使肌膚恢復活力且散發淡雅獨特的白麝香香氛.


出口好細,不怕倒得太多會浪費


是普遍既啫哩狀,水感好重好中意呢種質感


它寫既功效都幾多,一齊睇吧!
1.長效修護鎖水,保持肌膚水分,預防肌膚乾燥------用完是無咁乾,去測水份都幾高
2.強化肌膚防禦功能,安撫肌膚,舒緩肌膚----無咩特別重香味既香味令我呢個有d轉季敏感都不擔心,用完超舒服
3.抗氧化,強化肌質健康,預防肌膚老化---呢個當然要用耐d先知道
4.滋養肌膚,強化肌膚的養分維持---滋養既功效都幾出色


用前比較乾既狀況


用後狀況明顯睇起來水份多左

用 後感:一但推開轉眼就已經吸收了,速度令我驚訝!用完皮膚仲好滑,佢有玻尿酸呢個係護膚界好出名既成分來鎖住水分,肌膚之親水分有入無出水分乖乖地留係皮 膚裡面,皮膚自然充滿水分.而且仲有維他命B3,可以改善膚色不均,依家膚色不均既情況稍為有改善啦,皮膚望落更加白晢均勻.美容液仲有鎖水磁石同維他命 B5,可以防止水分流失又可以同時加強修護,有咁多好的成份,皮膚就可以利用早晚時間來抗拒和修復所有的傷害.好鍾意佢的質感,在這個初秋季節時侯用的時 候真是岩岩好,不會造成好大的負擔輕薄的質地對混合性的皮膚來講容易吸收,皮膚用左一排真的好穩定,水油平衡皮膚就可以更健康.

下一次我會試另外兩個產品----卸妝油同洗面乳,一齊期待啦!


這次產品是由美肌之誌提供!


如果你喜歡這篇文章,就推一下吧!


來粉絲團找我啦,最新消息會在那裡發佈.
https://www.facebook.com/elaine1988112

 

arrow
arrow

    Elaine時尚生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()