睡眠質素,我一直追求要好的.因為每天都咁辛苦做好多工作,剩下睡眠時間已經不多,如果仲要訓得不好咁樣身體同皮膚既質素都會好差,咁樣我好難接受.所以再 忙夜晚都要做好皮膚保養既工作,比皮膚可以好好吸收營養先會靚.但是因為工作忙訓覺時間愈來愈少,發現皮膚既修復能力明顯比以前減弱好多.夜訓變成好平常 既事情好擔心皮膚不好,呢個時候我發現係fb有第6代Advanced Night Repair試用裝可以登記試用,功效太吸引我當然不會錯過可以一試既機會,馬上登記但是最近用緊好多不同既精華素所以一直都無拎出黎用,依家終於開始要 用啦,一齊黎睇睇它既功效啦

它的介紹好吸引我:
全新推出 Advanced Night Repair II 升級再生基因修護露..務求令大家夜睡不留痕

第6代DNA修護皇者加入了前所未見的修護新技術「 基因排毒淨化協調技術 (ChronoluxCB™ Technology)」

能為我們肌膚細胞排毒淨化同時進行修復.. 將晚間修護能力推至顛峰..
是品牌有史以來最全面..最先進的精華露..

係 咪好吸引呀?單係幫皮膚細胞排毒已經吸引左我既目光.平時我都只會想搽多d咩產品先好,但就好容易忽略左除左加仲要識得減,皮膚排毒先可以有位置可以吸收 更多更好既營養.原來平時皮膚會有好多既毒素會借助代謝黎排出,但原來因為平日既空氣污染,夜訓,壓力太大等等既因素都會令代謝減慢,毒素排不出一直只能 積聚,皮膚會老化得更快.試想咁樣皮膚點吸收好既保養品呢?所以要先幫皮膚排出多餘既垃圾.

Estee Lauder研創出全新「基因排毒淨化協調技術 (ChronoluxCB™ Technology)」結合細胞自愈再生科技 (Catabolysis)及基因協調技術 (Chronolux™ technologies)..
為全日疲勞受損的DNA進行排毒淨化.. 再統一修護多個細胞的DNA..
效果彷如為DNA修復程序開了引擎.. 修復令肌膚在晚間極致發揮天然修護能力..


全面提升有限睡眠時間的修護效果.. 追回睡眠不足或失眠而失去的黃金修護時間..
Estee Lauder Advanced Night Repair II有效撫平細紋,回復無瑕完美,令膚色均勻透亮,水盈飽滿是真真正正的極速修護


功效:
針 對肌膚在睡眠時的修復力,獨有全新基因排毒淨化協調技術(ChronoluxCB™ Technology),革命性地結合細胞自癒系統(Catabolysis)及基因協調技術,為全日疲勞受損的DNA進行排毒淨化,再統一修護多個細胞 的DNA,修復令肌膚在晚間極致發揮天然修護能力,全面提升有限睡眠時間的修護效果.


Estee Lauder 升級特潤基因修護露 以AGT對抗污染,配合透明質酸hyaluronic acid保濕成分,溫和地改善肌膚,令膚色更均勻白晢,更柔滑細緻,更剔透亮澤.


今次試用裝有7ml,由於只是夜晚用所以都可以試到短既時間.



樽身仍然是深啡色,好有深夜感覺呀



精華素的顏色是淺啡色,無濃烈的香味令人容易接受


質地是比較濃郁,但推開好滑


好快就吸收哂精華,超清爽既質地太適合似我呢種怕膩既膚質


用前明顯疲倦

用後通常用完第二日既皮膚都好有精神,訓得少都無咁容易睇得出


用 後感:夜晚是修復皮膚各種問題既最好時機,它加倍修護受損左既細胞,一覺醒來比較容光煥發啦!而且它又不含油份同香料令人好容易好接受,用完第一次,第二 日朝早感覺皮膚好有活力,不似之前無訓飽睇起來好暗啞反而是有番光澤感,真是好開心.以後就算不夠訓,訓得不好都不怕睇得出啦!而且用完皮膚更滑,更有彈 性,更有光澤.雖然夜訓是不太好,但是都市人總是容易要夜訓與其要去擔心皮膚質素變差,倒不如早d搽上精華等肌膚去吸收,第二朝繼續用最佳狀態示人,不再 擔心夜訓會影響肌膚狀態.


如果你鐘意呢篇文章,幫我推一下吧!

來粉絲團找我啦,有最新的消息會在那邊先發佈了.

https://www.facebook.com/elaine1988112

 

arrow
arrow

    Elaine時尚生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()